En helg i Jönköping.

Lördag

Runt klockan 9 på kvällen åkte jag och mina tre systrar in till staden Jönköping..
Vi vart inne runt 10 tiden och bestämde oss för att ta en mysig fika bara vi tjejer, det fick bli en god macka med hallon/blåbärs-shake. Och så var vi tillbaka hemma runt 12! Och jag fick ett sådant sug att gå ut att spela basket, men det var rätt så mörkt ute, och jag.. själv ute? låter inte frestande eftersom det inte direkt är ryd. Så jag tvingade med syster och hon gav upp till slut. Det var urkul! Höll på i ca 1,5 timma och så började Rana tjata om att vi skulle hem.. Så hem fick det bli, runt 2 tiden hade alla somnat, förutom jag.. RASTLÖÖÖS! Eftersom att systern bor i en etta så fanns de inte mycket att göra, satte mig på toa stolen och spelade spel! Fick ett samtal, och the rest is history:)


                                                  

Söndag

Kuuunde bara inte soooova, jag somnade halv 6 och vaknade klockan 8! Det vart allt för kyligt inne i rummet.
Jag låg kvar i sängen och läste sms efter sms, urkul! eller inte.. Efter två timmar så vaknar syster, en fördel iaf! Gick iväg och handla på Willys också, lite frukost! Därefter åkte vi tjejer in till A6 enter och kollade kläder, hittade tyvär bara ett par ljusa jeans.. Men bättre det än inget alls! Vi gick också och hälsade på systers fästämans syster och hennes urgulliga barn! Efter ca två timmar åkte vi hem till syster igen, tvillingarna åkte till stan och kollade på bio, jag spelade basket med en vän och äldsta systern umgicks med sin fästman.. Efter ca två timmar fick jag gå hemåt och göra mig i ordning och så åkte jag upp till systrarna och åt mat!



                                                 


Måndag

Vaknade runt klockan 10 och gjorde iordning lägenheten och rörde oss mot stan, vi åt frukost som fick bli en jättegod macka på "Subway", något jag verkligen rekomenderar till ALLA! YUMMIIII! Och så rörde vi oss hemåt och nu sitter jag här vid datorn och pratar med Sasa samtidigt som jag väntar på att träningen skall börja! Big luvv*

Kommentarer
Postat av: Sasa vural

Hejsan :) så du snacka med mig va :) .. hoppas din träning gick nice :) ..

2008-08-12 @ 00:43:42
Postat av: Hanna

Fin blogg =) och gud så söt du e lr =)

2008-08-15 @ 10:43:51
URL: http://hannahjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0