HÅR!

Idag vart det en hel vanlig dag och jag tänkte why not color my hair?

Jag satte igång färgerna och börja med att bleka mina två blonda slingor.. Efter ca 10 min startade syster att färga det bruna.. När det bruna var klart kollade vi till de två blonda slingorna, DE VAR HEEEEEEELT VITA! heell yeah, vi hade lyckats!

Så var vi klara med färgningen och jag gick för att kolla på tv utan att tänka på att blekningen satt i. Tideen gick och JUSTE jag måste duscha!

Jag hoppar in i duschen och är överlycklig för håret såg riktigt bra ut för första gången.. Jag tar i de blonda och det faller av som gummi! Och jag Therese är överkänslig när de gäller att tappa hår, jag får panik! Satt och grät i duschen och kunde inte fatta vad som hände, jag var livrädd!

Jag gick ur duschen och vågade inte röra håret så jag bad min syster att borsta och torka det, nu ligger det uppsatt i en toffs och jag har inte minsta lust att röra på det!


VARNING! var aldrig lika dum som mig!                           

Kommentarer
Postat av: ellen

hej söte ! vet du vad du ska göra ?

det bästa är när man har färgat håret är att sova med balsam !

2008-08-08 @ 11:38:08
Postat av: Fredrik

Naaw:( vilken otur:( jobbigt:(

2008-08-08 @ 22:51:07
Postat av: Amanda

ÄLSKLINGSTITTI!! Jag tkr sjuukt synd om dej gumsie, men du är en sån pudding ändå så man tänker säkert inte ens på det! :) <3

2008-08-09 @ 00:48:43
Postat av: amanda

vad heter din bruna hårfärg? menar du har väll färgat den:)?

2008-08-24 @ 10:21:25
Postat av: Therese

Light mocha nummer 50 är det :) aa det är färgat

2008-08-24 @ 12:56:44
URL: http://miissteess.blogg.se/
Postat av: amanda

okey tack så mycke, diggar ditt hår! vilket märke hehe ? tusentack

2008-08-24 @ 13:31:45
Postat av: Therese

oj ursäkta glömde säga det, viva hårfärg är det! hihi

2008-08-24 @ 22:12:53
URL: http://miissteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0