Saknaden är stor!

Min pingla har nu vart i Tyskland under en vecka.
Tiden går så oerhört långsamt, hur beskriver man saknaden om man inte kan uttrycka den?    Sommarstarten hade vart otroligt tråkig om du inte spenderade den tiden med mig med tanke på att alla jobbade eller vart bortresta, är evig tacksam för stunderna med dig! Du värmer de kalla nätterna, du är stjärnorna i natten, du är vännen alla behöver, du är min eviga vän.
Min pingla har nu vart i Tyskland under en vecka. Tiden går så oerhört långsamt, hur beskriver man saknaden om man inte kan uttrycka den?    Sommarstarten hade vart otroligt tråkig om du inte spenderade den tiden med mig med tanke på att alla jobbade eller vart bortresta, är evig tacksam för stunderna med dig! Du värmer de kalla nätterna, du är stjärnorna mitt i natten, du är min eviga vän.

Kommentarer
Postat av: Dany

snyggingar!

2008-08-02 @ 20:29:15
URL: http://stylebydany.blogg.se/
Postat av: SsandraH ^^

Du är helt underbar vännen min! Du förgyllde mina sommardagar! Tänk sü fint att gü in pü ett internetcafe och klicka in pü denna nystartade blogg och fü läsa nügot sünt här underbart:! Love love love!



Hemma snaaaaaaaaaaaaart ^^

2008-08-03 @ 13:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0