basketball.

idag, söndag 21/12 hade vi en såkallad "sista match innan jul", dvs en liten jul avslutning.. Vi mötte faktis Stenungsund, vad jag kommer ihåg från dom var att eller trodde dom var kärringar, ursäkta ordspråket. Men de var faktis nästan lika unga som oss.. Sist vi mötte dem, i våras, förlorade vi med ca 22 poäng! Idag fick vi får revanch och vann med 6 poäng..

Om jag får uttrycka mig gjorde inte vi vårt bästa, eller kom inte alls upp i ett bra tempo.. Men på ett och annat sätt så visste vi med oss att detta var en hemkammad vinst vi hade på rosa papper. Från min sida, de minuter jag fick spela gjorde jag mig förtjänt av, hade minst 6 stels och satte världens fulaste, konstatera fulaste trea!

Vägen hem var en riktig höjdare tillsammans med flickorna, ett stopp i Alingsås för pizza, glass på mcdonalds, hemvägen med en fisande björn ( nämner inte namn ) och så singing bee ända fram till skövde! Nu är jag hur seg som helst och ska nog lägga mig i säng:) Kärlek..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0