doften av blad i lågor..

Du ser lika god ut som en saftig och kall vattenmelon mitt i natten med 25 graders varm vind..
Du är lika inspirerande som en fattig ung man som jobbat sig uppåt och efter 10 år är läkare..
Du är lika vacker som en solnedgång med alla 478 färger i ett över havet..

Din doft sprids hela vägen från undervåningen till mitt sovrum på morgonen och får mig att tro på att jag föds om, som det eviga kretsloppet fungerar..
Din doft kan beskrivas i hundratals kroppspråk och miner, men den går inte att beskriva med ett enda ord..
Din doft är osynligt för allt och alla, men för mig, gör du den mer än speciell..
Din doft får mig att blinka 7 gånger i sekunden, vilket får mig att tro på dig i en evighet.

Du är det vackraste gud har skapat, hur han har lyckats, vet jag inte..
Lika oskyldig som du är otrolig..
Jag älskar dig min lilja..


Kommentarer
Postat av: san!

du e min lilja. love u

2008-12-19 @ 16:19:43
URL: http://saandrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0