today.

Eftersom att jag inte hade skola idag bestämde jag mig för att sova extra länge,
och för skoj skull inte sätta på alarm! Jag vaknade upp runt klockan 1 och det fick räcka för dagen. Jag började med att städa hela övervåningen från topp till tå, därefter åt jag mig en förtjänad frukost och tog all tid i världen till att njuta. När jag var klar började jag städa hela undervåningen, och då hade jag gjort mig förtjänt av lunch:) haha låter som äkta swedie! Anyway, dagen har handlat rätt så mycket om att städa, för jag är ju sjuk så får inte träna and it sucks! Har även diskat och hängt upp kläder på tork, rätt så stolt för allt detta brukar jag normalt inte hinna med under skoldagar! Nu är klockan 01.10 och jag har äntligen gjort klart en svenska uppgift och engelska uppgift! Happy me :) Nu återstår bara två skoldagar och sen har vi LOV! Skulle kunna kyssa just DINA fötter för att jag äntligen får känna på lite lov. Så mycket som jag lagt ner min energi i skolan, är heeelt nere i marken. Skall bli kul att få fira jul&nyår med släkt och vänner! Samt ett bröllop som väntar 27/12, finally:)..

Jag hade en väldigt intressant "disskution" som varade i några minuter..

|| therese säger:

http://www.youtube.com/watch?v=TF71ikavnHU&NR=1


- säger:

kass


|| therese säger:

du lyssnar inte ens!


- säger:

kass


- säger:

vad?


- säger:

Ska ja ba glöma att du bad mig dra åt helvete?
 

|| therese säger:

hahahah neeeeeeeeeeeeej


|| therese säger:

säg inte att du tog d seriöst


- säger:

nej


|| therese säger:

good, mena inte d bokstavligt


- säger:

DRA ÅT HELVETE!


- säger:

Hej då.



Nu ska jag sova gott med ett leende på läpparna! Kärlek..
GratisMode.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0