trygghet.

Varje individ lever med brister, en del väljer att förbättra på de brister som går att förbättra, andra föredrar att leva med dom, fastän att dom vet att det är fel.
Jag tänker inte dra några exempel, utan jag vet att du själv är medveten om dina brister.
Jag, personligen har funnit mina brister & jag måste medge att det är och har varit oerhört tufft att arbeta uppåt, men jag har funnit kärleken i allt jag gör, allt jag säger och i allt jag tänker. Kanske inte låter så vettigt som det skrivs, men uppskattning, kärlek och värme kan leda till mer än vad vi behöver.
Jag vet mer än vad du tror att jag vet, du är rädd, rädd för kärleken, känslan av att släppa in någon där du alltid varit ensam, till ditt hjärta. Ta tag i min hand, lyssna på mina andetag.. Det är där du tillhör.

Uppskatta vad du har, och sluta leta efter något du saknar. "Behandla så som du vill bli behandlad" och redan då är du en medmänniska som gör världen till en tryggare plats. / t.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0