En tidig lørdag i Danmark

Jag væcks av att jag hør en massa ljud på undervåningen. Jag, som inte alls ær så morgonpigg, reste mig upp før att fråga vad de høll på med.

Vi ska till badet nu! sæger mamma.

Åååh, d vill juuuuuuu jag också!

Med snabba ryck tog jag på mig min bikini, klæderna och min goda marabou choklad. And off to the badhus we go:)
Oså var vi framme før att ta ett dopp, o guuud så varmt det var i bubbelpoolen, men i bassængen vart det en helt annan femma! Cold as ice? Yes it was! Jag lyckades simma 9 længder tills jag gav upp, fy och ush påå mig! Skærpning nu, jag ska verkligen førsøka simma en gång i veckan framøver!

Och lille alexis var ju med, så han fick simma med sånadær flytgrejer man har på armarna..

Tiittaaaaaaaaaaaaa thereseeeeeeeee! Jag kan siimmmaaaaaa:D
Mhmm, o det ær ju inte før du fuskar heller;)
Men, men, men, men jag kan faktis utan dom puffarna på armarna, jag kan!
Ahaa, visa de då big guy!

Jag drev ju bara med alexis, men han vart hel seriøs och simmade utan.
Han fløt i ca tre sekunder och sen gick det neråt, men den ungen, han slutade inte kæmpa! Han ville visa sin stora syster att han kunde, att han kunde gøra något stort. Every secound with the ones you love, are precious!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0