my destiny

Mitt öde vilar i mina egna händer.
Betydelsen har ingen mening, jag ser fotspår som lägger sig på stranden för varje steg jag tar.
Det representerar mitt liv.
Min tillhörighet, mitt ursprung, Min värld.

Tårar faller ner från stjärnorna, just nu är det svårare att göra rätt, än fel..
Du har mig, jag har dig. Tillsammans klarar vi allt.

Kärlek är som en skugga, om du jagar den går den längre och längre bort.
Står du vid dens sida, är den förevigt kvar.

Du har vart det finaste priset en människa kan önska sig.
Du offrar, offrar allt för kärlek, med din närvaro, är jag andlös.
Jag faller mer och mer för varje gång jag får ett inblick i dina ögon
och jag är glad att du hitta vägen in till mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0