crazy day.

Efter gårdagen vaknade jag illamående med ryggvärk och huvudvärk! Ingen höjdare direkt.. Meeen dagen fortsatte

Jag ringde syster, som är på besök från Linköping, och frågade om hon var sugen på att köpa skor för jag ville ha skjuts till butiken för att jag själv blev sugen på ett par jag hittat. Så hon plockade upp mig samtidigt som vi skulle till Bilia och väl där inne ska hon prata i telefonen med pappa och fråga vilket däck det är vi ska ha, och utlänningar hör med andra örat där telefonen inte ens ligger, så hon skriker sönder sig själv över hela butiken.

Sen när vi köpt däcket och är på väg ut tog jag däcket från rullbandet och gick utåt med Rasha, och sa: Kolla bak, letar hon efter däcket? Och hon stog som ett miffo och leta och såg helt borta ut! Jag as garva och vände mig om, blinka med ena ögat och höjde däcket så hon såg det.. Och så flina hon sådär lite dumt för sig själv och skakade på huvudet.

När jag drar ner handen och vänder mig om slår jag till en äldre man på kanske 80 år i skrevet och jag fick panik! Ehmm, ursäkta, förlåt, de var inte meningen, gick de bra? o gud förlåt..  Han flinade smått och gick vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0