something presious

Jag avskyr det såååååååååååå himla mycket! Vill slå sönder någon när det händer, jag vill,
jag bara vill slå sööööönder något!

Jag ska inte skryta om hur duktig jag är på att hålla min ilska inne,
men att gå från en bad gurl to a pretty good one, det är tufft! Vet inte när det bryter ut,
nästa gång? gången framöver.. eller inte alls? Det är fullt av skit, men jag ska inte klaga.. Jag får inte klaga..
Detta är min dröm, jag håller på med. Det jag drömt om ända sen doktorn sa "Du får inte träna på antingen två år, eller inte alls"
Ödet fick bestämma, jag levde på hopp, hopp om att få spela igen. Och det är exakt vad jag gör idag.

Tack Gud.
Ha tålamod, låt tårarna rinna om de så måste



Jag ska vara glad över det jag har, och inte det jag saknar. Detsamma gäller dig!  Kärlek..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0