Dagens träning.

Jag kom hem och åt nuggets, ungsbakade potatisar samt ketchup och vitlöks sås. Det var såååååå gott! Mätt och belåten går jag upp till min sköna säng och vilar en stund.. Klockan var bara 18.03 så tänkte jag kan chilla en stund men jag la alarm 18.30 ifall att jag somnar! Vilket jag gjorde.. Jag vaknade i PANIK! och börja prata med mig själv till och med, urfult!

- Ehm, fan, TRÄNING! skor..... träningslinne........ topppeeeeeeeen, VART FAN ÄR SHORTSEN?!

Jag letade som en sjuk galning i ca 17 min, till slut ger jag upp för jag inte ville ha på mig varken de vita,adidas,nike eller iversons just idag! Besviken sätter jag mig på sängen och pustar ut, jag kollar ner på mina knän, och gissa vad jag hittar?! Haha mina träningsshort som jag hade på mig såklart! GAAAH, samtidigt som jag flinar hånfullt åt mig själv kollade jag på klockan och fick mer panik! springa till bussen i regnet, sååklaaaaaaaaart!

Väl framme går träningen helt ok! Är fett seg och nu ska jag tjocka mig framför tv:n med chips o godis!
Kärlek..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0