Förbredelser..

Jag vaknade klockan 7 i morses och trodde att jag skulle göra iordning mitt hår till min kusins bröllop, men då sa nicke icke! Eftersom att det hade blivit någon slags försening sitter jag ännu och väntar på min tur och klockan är nu 10.02..
Kanske är det lika bra att vänta eftersom att jag inte har en aning om vad jag ska göra med håret. Har kollat runt på internet och en massa men inte en enda frisyr jag fastnat för, lite sent ute Therese!

Det är jag och två till tjejer som skall stå brudtärnor tillsammans med bestmens.. jag börjar undrar när man egentligen ska bli nervös, kommer det snart?! Kommer det över huvudtaget? Kommer jag börja darra sönder mina ben i kyrkan??!! GAAAHHH, jag orkar inte vääänta!!

Jag är förväntansfull och SNÄLLA håll tummarna för mig idag! Kärlek..




Mod är inte frånvaro av rädsla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0