Long time no seen

Hej alla glada där ute! känner att jag är väldigt seg på att utnyttja min gulliga blogg så tänkte berätta lite om min köpenhamns resa med HP2erna!

Måndag 15/9
Vi åkte iväg från Västerhöjdsgymnasiet tidigt måndag morgon och anlände till Köpenhamn i god tid. Vi besökte bland annat ett exprimentarium samt ett köpcenter intill! Det var rätt så roligt, vi träffade på roligt och trevligt folk.
Därefter åkte vi in till vårt vandrar hem "Danhostel" för att checka in och göra i ordning oss själva inför kvällen där vi fick fritid till att äta samt gå runt på stan i stora Köpenhamn. Jag kan lova att det var en av de bästa nätterna jag någonsin upplevt! Så himla mycket trams, det lilla barnet i mig fick le och skratta som aldrig förr.. Att få så ont i magen ända upp till halsen av att skratta har förlängt mitt liv! Ett stort tack till mina tjejer som gjorde detta möjligt, ni är guld!!




Tisdag 16/9
Vi vaknade upp tidigt på tisdag morgon för att äta frukost och sedan göra oss i ordning för att åka på sight seeing och därefter ha 9 timmars fri tid i Köpenhamns centrum. En del shoppande fick d allt bli, hitta min efterlängtade adidas väska, samt en jätte mysig tjocktröja, ett par vita skor m.m. Efter någon timma började det regna hit och dit, jätte tråkigt tyvär men de slutade efter ca 2 timmar! Runt klockan 4 träffade jag min efterlängtade vän från Lund. Kunde inte önskat mig mer än att få vara med dig just den dagen! Du är sjukt underbar, du är speciell, och du ser det speciella i mig. Vi umgicks med honom och hans tre underbart roliga och trevliga killkompisar! Ett "litet" galet gäng på stan som fick sitt lilla roliga. Mot kvällen fick vi tacka för en underbar dag och därefter träffa klassen för att äta mat ihop.



Onsdag 17/9
Vi vaknade även tidigt denna dag också. Frukost fick d allt bli och sen packning och röra oss mot bussen som körde oss till Malmö för att kolla på en väldigt vacker byggnad "tourning tourso". Sedan körde vi mot Ullared där vi elever fick handla en massa, för mig blev det mest "tjejgrejer" som man nästan kunde gissa..


Ta vara på varje sekund i ditt liv, det är värd mer än miljonen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ismail?

2008-09-18 @ 23:24:06
Postat av: Anonym

eller nej de e walid!

2008-09-22 @ 17:16:48
Postat av: Therese

de båda ismail o walid:)

2008-09-23 @ 10:06:53
URL: http://miissteess.blogg.se/
Postat av: Anonym

ahaa, tänkte väl de! hur känner du dom ?

2008-09-27 @ 12:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0