School..

Klockan är nu 10.29 och jag har näthandel med sköna HP2B :)


I morses hade vi läxprov i Småföretagande, jag måste säga att det var första gången på sjukt länge som jag lyckats så himla bra på ett förhör! Handen gick inte att styra. Fastän att jag fick kramp i handen för varje sekund som gick skrev jag som aldrig förr.. En besvikelse kan vara att jag misslyckas, med andra ord skrivit något som inte ens har med ämnet att göra, eller så får jag ett topp betyg! Jag hoppas på det bästa..

Just nu ska vi måla/skissa ett fint logotype till vår hemsida, jag funderar på att ha något i stilen dulces y confitería. alltså, tjock stil, kursiv stil och sedan vanlig stil, fast fixa ihop det med mina favorit färger, guld, beige, brun och krämvit.. För er som inte vet vad "dulces & confiteria" betyder, så betyder det godis & konfekt på spanska. Det är vad mitt företag skall handla om, smaskiga godsaker, sådan gris jag är! :D Förhoppningsvis får vi börja arbeta med hemsidan nästa vecka, ser fram emot det extremt mycket.

Efter skolan skall jag ner till en "källare" här i stan och ta en sol dusch. Har inte gjort det tidigare faktis, så håller tummarna för bästa resultat. Ska ju vara brudtärna till min kusin Hanna i helgen som gifter sig i Jönköping, och eftersom att jag inte solat sen i somras är det väl en bra ide att sätta på sig lite färg.. Därefter blir det färga håret igen och umgås med syster som kommit hem över helgen. Tack för mig xoxo

http://www.youtube.com/watch?v=MKmNTJUpgys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0