Söndagar..

Idag är en vanlig söööndag som alla andra! Har vart i hallen och kollat när grabbarna fick stryk med 2 poäng, motståndet var jönköping. Delvis bra spel, med kanske några enstaka tabbar tyvär..

Kom hem runt 7 tiden och lille alexis låg i badet så jag satte mig på toalettstolen och ville veta vad han hade gjort för spännande under dagen..

"asssååå jag sköt med din den dära basketbollen inte den svarta utan den gråååa med nike märket pååå aså den häftiga! o sen ja satte bollen kanske 145 gånger! aså de sant therese varför skrattar du?"
 

och så hade han den dära söta minen  han brukar ha när han ljuger för mig..

Vad skön du e!
sa jag, så som Lilla al brukar säga det..

" vadå asoo vet du hur skööön jag äe? alltså therese du är inte skön eller vad man säger jag tycker du är mjuk"


Mjuk? på vilket sätt på?

Häär, känn på mitt ben ( haha han hade rakat av sitt hår på benet, och han skyllde på att det var mamma som gjorde det, my ass om det var ) och sen känner du på din kind så mjuk är du! men man kanske säger skön?? och så hade han den den fundersamma minen som man bara ville äta upp!



           




Jag älskar dig Alexis Emanuel M.
              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0