mitt allt.

När inser man att man har världens bästa mor?
Är det tider då hon blir allvarligt sjuk, eller tider då hon tröstar en i ens sämsta dag?
Kanske är det då när hon frågar vad just Du vill ha till middag idag..

Hursomhelst, varför ska man gå runt och tänka på hur man ser ut, hur man ska snacka skit om folk
för att de ska må sämre eller hur man ska göra för att hämnas på sitt ex?

Jag vill tacka Gud för varje dag som går som har gett mig allt jag behöver, visst kan jag
klaga om jag inte får köpa det 78:onde sko paret just för jag köpte 5 par skor förra veckan..
Men jag är ju tjej, det är så det fungerar.. Så hade jag velat svara igår, men idag är en ny dag,
nya önskningar, nya förväntningar och att min mor stannar hos mig, oavsätt hur arg eller irriterad
hon kan vara på mig för att jag inte lyssnat på henne regler.. Det räcker med en kram och hon har
gjort hela min dag!

Varför gör du inte det lättare för dig själv, krama din mor! Känn kärleken och du kommer att förstå
ett steg närme vad jag känner..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0