puls.

åhhhhhh, som de flesta vet eller kanske bara jag vet sååå
har jag gått upp i kilo väääldigt fort och mycket! men idag vart
det sluuut på att lata sig, jag och mado pallade upp oss till
stan och tränade på puls för första gången på tre månader.

jag driver inte när jag säger att jag inte palla ett skit, men jag
klarade "schemat" vi la upp plus lite till.. SKA SKRYTA OCH
SÄGA ATT JAG ÄR SÅÅÅÅ J*VLAAA STOLT :) Söndagar, måndagar
och torsdagar blir träningsdagarna now on! I Adore..

Och bara för att det fina vädret älskar att titta fram tänker jag slänga
in två bilder som baaaara lyser av sol! Från förra året eller mer.. dont remember.



Kommentarer
Postat av: irmaaaaaaa

Det är bra du orkar träna, jag har tappat motivationen helt. heheheh.

2009-04-20 @ 23:27:14
URL: http://4mypeople.blogg.se/
Postat av: jessica

snygggggggggingar!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-04-23 @ 12:22:03
Postat av: Anonym

assåå duuu e sjuk i huvudet!!! en kvinna med kurvor är de finaste som finns tittii!! och du har väldigt fin kropp gå ner i vikt o sånt är bara shiit, believe me , pusss (L)

2009-04-26 @ 21:13:37
Postat av: Anonym

åh va fint hår! hur får du så tjockt? help me / a girl with no volume :(

2009-05-10 @ 20:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0