svar på tal.

ofta chris brown sprang efter dig? ifall han sprang efter dig berätta mer! nyfiken
Svar: I detta fall har du missuppfattat allt fel, Chris B var inte den som sprang efter mig utan
det var en av hans personliga dansare, som har undervisat honom i dans ända sedan
Chris var 14 år, och som även dansar på hans konsärer. Går vid artistnamn Chosen.

vart kommer du ursprungligen ifrån? är du syrian?
Svar: Nej, jag är inte syrian. Jag är keldan och kommer ursprungligen från syrien.

hur gammal är du?
Svar: Jag är 17 år gammal och fyller 18 år den 14e Juli

heter din bästa vän?
Svar: Jag har ingen "bästa vän" utan jag har ett par nära vänner :)

har du pojkvän?
Svar: Yes, i have my baby boo

Jobbar du? isåfall med vad?
Svar: I början av februari så fick jag en praktikplats genom skolan som alla
andra handels elever får, så jag började praktisera på Brothers/Sisters och på
senare tid har jag börjat få ett par tider extra utöver praktiken, som kallas jobb.

Vart köper du dina kläder mest ifrån?
Svar: Då måste jag skyldigt erkänna att jag handlar mest från Gina, det finns
verkligen ingen annan butik som känner min kropp så väl som deras jeans och jaa,
hela deras sortiment! I adore.. Har hittils inte hittat någon butik som jag får på mig
dess jeans ännu.. Liten midja, stora höfter..
har du något tips om vart jag kan hitta en till sådan butik?

om du fick se ut som vem som helst, vem skulle det vara?
Svar: Jag har ingen sån direkt "ideal tjej" jag skulle vilja se ut som, jag är rätt nöjd
som jag är, inte för att jag har paketet utan med tanke på hur världen ser ut idag är väl
utseendet minst viktigast!? Men om DU skulle tvinga mig välja skulle jag nog sagt Beyonce el Mendes ;)

är du kristen?
Svar: Yes indeed I am!

jag märker att du sminkar dig väldigt naturligt samtidigt riktigt snyggt kan du berätta vad du använder dig av? 
Svar: Naturligt är rätt! Och nu kommer jag även att avslöja en hemlighet.. Just eftersom att jag är väldigt röd på kinderna
efter varje dusch eller ansiktstvätt ( vilket jag inte vet varför ) så använder jag mig av ett täckstift som är köpt från Makeup store, och ni som har samma problem, jag RÅDER er att verkligen köpa det! Its perfekt. Kostar endast 150 kr för en liten rund tub, men  är värt miljonen.. därefter kan jag lägga på lite solpuder samt rouge. Nu på senare tid har jag blivit besatt av kajal över ögat så jag använder svart rinnande kajal samt mascara från Loreal x5. 

vad ska du bli eller utbilda dig till? dvs vad ska du göra i framtiden?
Svar: Just nu går jag handelsprogrammet men endast för att intagningspoängen till Frisör linjen var allt för höga! Så nu av lyckliga skäl ( vilket ja inte kan dela med mig ) ska jag praktisera hos en frisör jag känner när jag börjar trean. Detta har min Syo samt lärare hjälp till med vilket jag är dem evigt tacksamma för, FÖR JAG SKA BLI FRISÖR! And I love it :)

beskriv dig själv med tre ord!
Svar: Omtänksam, envis och GLAD!

Vilken är din riktiga hårfärg?
Svar: Mörkbrun

skulle du kunna tänka dig att göra slut med dig pojkvän och börja dejta superman ;)?
Svar: lustigt att du frågar! jag dejtar nämligen superman redan
 

Kommentarer
Postat av: caroline

du och Eva Mendes är kopior, ngt du måste ha hört många ggr innan? du är lika vacker som henne, om inte finare =)

2009-04-01 @ 17:06:27
Postat av: S

Visste inte att det fanns Keldaner från syrien :)

2009-04-01 @ 17:16:39
Postat av: Therese

Caroline. ja det har jag hört innan många gånger, men jag tar det fortfarande som en komplimang för varje gång just eftersom att jag själv inte kan se det, så tack.



S. Ne det finns ju väldigt få av oss, d keldaner som är från irak tillexempel pratar du inte samma språk som oss, inte heller de från turkiet. Så vi är nog inte alls så lika :)

2009-04-01 @ 17:46:09
URL: http://miissteess.blogg.se/
Postat av: sussi

Jo men du pratar assyriska/keldanska väl? :)

Tycker du att keldaner från syrien o keldaner från irak är inte lika?

2009-04-01 @ 18:20:12
Postat av: Therese

Sussi.



Nej jag pratar ren keldanska men jag förstår assyriska helt och hållet..



Keldaner från syrien samt irak är väldigt olika i språket, jag har en barndomsvän till mig som är keldan från irak och jag förstår inte alls deras språk, hon förstår mitt lite men knappt.

2009-04-01 @ 18:49:10
URL: http://miissteess.blogg.se/
Postat av: sussi

Jaha okej visste inget om de faktis:)

haha nu är jag nyfiken på hur ni pratar asså keldaner från syrien =)

2009-04-01 @ 19:30:05
Postat av: Therese

Sussi.



hehe nee d inte många som vet, d inte alls märkvärdigt, vi använder en massa H kan jag säga =) haha.. vad pratar du för språk?

2009-04-01 @ 20:05:46
URL: http://miissteess.blogg.se/
Postat av: sussi

aha okej men de e inte samma ord va?:)

Keldanska, jag är keldan från Irak :)

2009-04-01 @ 20:53:11
Postat av: Therese

Nej, vissa ord är ju likadana men väldigt få..



jasså då har vi ju något gemensamt ;)

2009-04-01 @ 21:24:05
URL: http://miissteess.blogg.se/
Postat av: sussi

Haha ja de har vi :)



Föresten haloyaa blogg :D

2009-04-01 @ 22:06:31
Postat av: sussi

Jaa de har vi haha :)

Föresten haloyaa blogg du har:D

2009-04-01 @ 22:08:23
Postat av: Therese

Sussi.



hehe tack så hemskt mycket! har inte du någon fin blogg =)?

2009-04-01 @ 22:29:07
URL: http://miissteess.blogg.se/
Postat av: sussi

Nej jag hade men tog bort den, de giick inte så bra :P

2009-04-02 @ 16:47:48
Postat av: Therese

Nej men d kan icke stämma! Så länge du uppdaterar o skriver ner det du vill, så går det prima;)

2009-04-02 @ 16:56:15
URL: http://miissteess.blogg.se/
Postat av: sussi

Jaa men de exakt de! jag hade typ inget o skriva om :D

2009-04-02 @ 19:12:31
Postat av: diana

Jag är keldan från irak.. Jag tycker vi förstår varandra skit bra ...

Hmm nopp känner inte till någon affär som har jeans som skulle passa dig om inte carlings & Bikbok.. de har riktigt snygga jeans för alla.. I Think

2009-04-02 @ 19:31:05
URL: http://diianoosh.blogg.se/
Postat av: Therese

Sussi.



Ja om man inte har något att skriva om så förstår ja :D..



Diana.



Jaså, men dåå måste du vart uppväxt med någon keldan från syrien för de inte alls likadant, keldaner från irak låter mer som syrianer än oss keldaner från syrien.. carlings jeans e tajta från topp till tå annars ser man ut som en bambian :( och bikbok har ja ett par ifrån som ja inte gillade, så slet dem med rakhyveln o nu e d riktigt coola;)

2009-04-02 @ 21:05:17
URL: http://miissteess.blogg.se/
Postat av: diana

Haha ingen aning faktiskt jag förstår allt, ashuri och de olika dialekterna på keldanskan.. men dte kan stämma oxå att vi låter mer som syrianer. jag är halv syrian så jag ser inte dne stora skillnaden. Jahaa vad jobbigt att du har problem med att hitta jeans som passar din kropp. Du kan ju annars fixa jeansen som du gjorde me dme från bikbok.. Typp sy in dem om du köoper inte störra storlek =) har själv gjort så för att dem ska sitta så som ja vill

2009-04-03 @ 14:36:55
URL: http://diianoosh.blogg.se/
Postat av: Therese

Diana.



ashuri är inte på keldanska, det är ju på assyriska.. detsamma med helmanaje osv.. keldaner e ju mer ett för sig. aa.. irakier låter mer som syrianer än keldaner från syrien.. joo problemet är ju inte att behöva sy in, utan att hitta ett par stora jeans som ändå inte passar röven o om de gör de så är dom stora över allt annat.. it sucks!

2009-04-03 @ 19:49:18
URL: http://miissteess.blogg.se/
Postat av: diana

Joo jag vet att ashuri är på assyriska, aaa det kan nog stämma det =) Shiit vad jobbigt, inte så mycket man kan göra åt saken då, nöja sig me de jeans som passar dig ... Gina trico har ju ändå fina jeans, problemet är bara att man inte är ensam om att ha på sig Gina tricos jeans, alla har dem. sorgligt

2009-04-05 @ 11:42:13
URL: http://diianoosh.blogg.se/
Postat av: Therese

Diana.



aa det är ju just det, man får väl hitta sig en privat sömmerska;).. men nu när solen börjar kika fram så e d shorts o kjol som gäller! :D

2009-04-06 @ 10:34:03
URL: http://miissteess.blogg.se/
Postat av: diana

japp =)

haha yees äntligeen och sommar skoor, skippa alla varma kläder ;)

2009-04-06 @ 12:40:27
URL: http://diianoosh.blogg.se/
Postat av: don

skojar du? jag är också keldani från syrien

2010-08-13 @ 09:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0