ändå finns det folk som klagar..

orättvisor i värden finns det massor av, men att se ett sådant filmklipp
kan få en eller flera personer att ändra sin syn på "ork" som de dagligen
klagar på, eller dess hälsa när de egentligen är så pass friska att de lever..


En dag frågar en son sin far: "Pappa, springer du en maraton med mig?" Fadern svarar: "ja" och de springer sin första maraton tillsammans.


En annan dag frågar sonen sin far igen: "Pappa, springer du en till maraton med mig?" och fadern svarar igen "ja, min son".


En dag frågar sonen sin far: "Pappa, vill du göra Ironman tillsammans med mig?" (4 km simning, 180 km cykling, 42 km löpning) Och fadern svarar ännu en gång "Ja"


Du verkar inte ha en susning om vad jag pratar om. kolla här för förståelse..


Kommentarer
Postat av: Sallie

Omg, soo sad:(

2009-02-27 @ 22:28:49
Postat av: sara moshe

du anar verkligen inte hur mycket jag grater nu!!!!

shit assa,denna video fick mig verkligen att andra pa min tanke om vad ork egentligen betyder! vi klagar helt enkelt for mycket! ps. du ar sa himla sot!!

2009-03-04 @ 22:48:02
Postat av: Anonym

kunde inte se klart hela, för känsligt.. Mina ögon svider... kan bara säga: vilken obeskrivlig kärlek! God bless

2009-03-29 @ 21:02:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0