fetis.

jag har börjat äta mindre än vad jag brukar äta,
(dvs, två tallrikar ist för tre-fyra)
men ändå går jag upp i vikt nu, vilket jag inte gjorde
då? vad är det med kroppen egentligen.. är den ovan
vid att jag äter lite mindre o på så sätt tar åt sig mer..
eller att äta mycket för min del blablabla, hur funkar
de egentligen? känner mig som en fetklump.. men
nää de inte konstigt skulle mamma sagt;
du äter godis, chips och choklad varje dag och på
kvällarna innan Napoli stänger ska du köpa en hel
pizza att äta?!!!!!! Nää du är nyttig therese..
Ähh.. i dont caaaaaaare, I like beeing fat, im still CUTE..

SÅ DE SÅÅÅÅÅÅ

fat tess
har pluggat lite, och ätit.. och efter skolan besökte
jag min vän Jessi, vi satt och myste, träffade även några
av hennes små kusiner, hur söööta som helst! efter en
lång stund tog jag bussen hem och började plugga jaa..
det behövs ännu mer, ska fortsätta imorn efter jobbet..

tills dess, kärlek..

Kommentarer
Postat av: ramona

titti "fet" eller titti smal, spelar ingen roll

för du e alltid en skönhet i mina ögon!

2009-02-24 @ 21:23:31
Postat av: Anonym

Hoppas provet går bra idag gumman <3

2009-02-25 @ 10:04:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0