god kväll.

klockan är nu 19.20 och jag skall klä på mig och göra
mig i ordning eftersom att vi tjejer är bjudna hem till
Caroline. Idag har jag inte gjort så mycket mer än att
vakna upp med Madonna, vart med min ängel samt
pluggat en del.. Jaja de lördag, but who cares? Jag
pluggar when ever, where ever ;).. Iallafall, off I go to
Caruuee soon med min andra baby från ryd, Mado. Kärlek..





En underbar bild från i somras med Madonna till vänster, och jag till höger
som jag mer än gärna vill dela med mig. Dessvärre hittar jag inte orginalet
där Sandra egentligen skall stå till vänster om Madonna..
Im all for summer lööövin!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är het!

2009-02-22 @ 12:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0