god morning sweeeden!

ohh, tänk att vakna upp kl 1 i äckliga vädret och min söta syster som är i Bangkok just nu loggar in på msn och berättar om hur resan har gått, 33 j*vla graaaader! And im stuck in sweden, låt mig bara fååå ta studenten och resa d lilla extra när vädret är som värst i sverige?

ähh, what the hell... Nyvaken liten fia som jag ska nu hoppa in i duschen, därefter ska jag och Madonna åka in till Lidköping för att fixa den sista presenten ja har till Alla hjärtans dag, med tanke på att den butiken endast finns där borta.. Åker iväg runt tre tiden och när jag är hemma, vet jag inte riktigt :) imorgon åker jag iväg till Linköping och Mado ska också föööljaa me! Ur kul:D.. Well, d va allt denna morgon, xoxo

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken madonna tess?

2009-02-11 @ 15:16:15
Postat av: Therese

Hur många madonna finns det förutom artisten :)? haha, min vän mado kanske.. men eftersom du är anonym vet jag inte hur jag ska få dig att förstå vem hon är.

2009-02-11 @ 23:06:55
URL: http://miissteess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0