Nightmare

Mina föräldrar åkte ut på ett besök klockan 09.00 i morse
så min uppgift var att ha hand om lillebror.. Han var dessvärre
redan uppe vid den tidpunkten så jag fick dra mig mot nedre våningen
och hålla honom sällskap.. Jag däremot, somnade..

Det enda jag hade i tankarna var att jag måste ta hand om alexis,
jag kan inte låta honom själv..
Han ska också på ett kalas idag
så jag måste hjälpa honom med att slå in presenterna..

mardrömmen
Det finns en mördare bland oss här i ryd, och det är min uppgift
att hitta honom och döda honom.. Hans dödande inriktar sig på
yngre småbarn, just därför måste jag skydda alexis ( min lillebror ).
Vi hade en nära vän till familjen som fick ta hand om honom, av någon
konstig anledning så var inte min familj hemma..

Den enda informationen jag fick om mördaren var att han var svartklädd,
jag åkte runt på en jätte liten cykel i hela ryd och letade efter honom men
jag fann honom inte..

Jag åkte hem för att ta hand om alexis så mannen kunde åka hem igen,
men efter ca 10 sekunder som jag vart hemma märkte jag att det var han
som var mördaren!! Utan panik försökte jag lugnt ta ut alexis ur huset, så
jag frågade mannen om han ville ha något att äta från Mcdonalds, och han
svarade; Lilla Menyn med cheeseburgare plusmeny.

" Jag tar med mig alexis också vi är tillbaka snart, så får du ha hand om honom
yttligare en timma"

Anledningen till att jag sa så var för att mördaren skulle få tro att han skulle ha
hand om alexis och att jag inte visste sanningen..

På vägen ut möter jag min granne och hans två vänner, jag berättade för dem
vad som hade hänt och att de skulle hjälpa mig att skydda alexis..

Jag vände mig om för att kolla att ingen hörde oss prata och då fick jag syn på 6 dubbel-gångare
av mördaren och de kom mot oss! Jag fick panik och höll om Alexis så pass
hårt att han knappt kunde andas, jag bad honom sluta sina ögon och jag gjorde detsamma..

~~

Jag vaknade upp av att ha kramp i mina armar och att jag höll om mig själv stenhårt..
Jag tappade kontrollet på mitt humör och tårarna börja rinna oavbrutet.. Jag ropade på Alexis
men jag fick ingen respons.. Jag sprang in till hans rum, men där var han inte. Jag gick
ner till data rummet och såg honom sitta vid datorn och spela spel och le för fullt..
Jag höll om honom och utbrast i gråt. Jag höll om min ängel, min älskling, mitt liv.

Min älskling hade målat en tårta till mig på en hemsida med fantasifulla spel för barn,
längst ner på tårtan stod det "älskar teres"..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0