onsdag.

Finally är Tess klar med sin shopping :) Jag åkte iväg med Madonna till Lidköping där jag köpte det jag skulle, fortfarande lite hemligt eftersom killen kan läsa detta inlägg! Vill inte avslöja vad det blir innan han får det :).. Även Mado hitta ett jätte gulligt linne.. Därefter i den goooaaa snön åkte vi hemåt och åt, efter en bra stund åkte jag in till henne och vi myste, kolla efterlyst och någon fettma dokumentär, ush.. dont eat up your self!

Nu är jag hemma, och ALLA sover.. gick upp för o kolla om lillen sov så hade han somnat i mamma&pappas säng, gav honom en stoooor och blöt puss och bärde honom till hans bädd.. Han vaknade upp och sa thereseeeeeeeeeee! sluuuta jag fryser.. hur blir man varm? ohh habibiiiii ville äta upp honom, jag låg intill honom tills han blev varm och somnade djupt, gav honom en godnatt puss och drog mig till datorn, och nu sitter jag här som ett miffo och ska kika runt.. btw, skall Kanye W. slå sönder Chris brown? xoxo


Kommentarer
Postat av: jenny

Sv: Ja verkligen, trodde aldrig han skulle slå någon kvinna, speciellt när han har sån där kärleksfull image :S

2009-02-14 @ 00:52:52
URL: http://jennyorahim.blogg.se/
Postat av: jess

jay-z kmr slå sönder chris brown :P skoja. bra blogg gummsi (y)

2009-02-14 @ 18:04:59
Postat av: Anonym

är du syrian :)

2009-02-15 @ 02:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0