Stockholm Day 1 - WHO`? chriiis broooown!

Torsdagen den 22/1 åkte jag, Maria, Emma och Nilo in till stockholm city redan halv 8 på morgonen! Efter oss kom Ladly och Melissa som vi mötte några timmar senare..

Iallafall, väl inne i Stockholm låser vi in våra stora resväskor och beger oss in mot Stockholm City.. Lulliga som vi är, går vi självklart fel, vi får gå runt heeeeeela stan..

Anyway, vi går uppåt och får syn på ett hotell.. Utanför hotellet stod 5 mörkhyade killar som checkade in oss och sa något till oss, tjejerna stannade till.. Men jag däremot var inne i min egna lilla värld, jag hörde inget och såg inget..  Efter några steg märker jag att jag går ensam och en mörk kille små joggar efter mig och säger " Why dont you say hi " - to who? jag vänder mig om och ser CHRIS BROWN! Hans ugly bodugurad ( som ni kan se på videon, låten kiss kiss i början av videon, tjock fet ful man ) lät oss inte ta några foton.. Somehow iallafall, en av hans dansare vart intresserad av mig, och den ena intresserad av Maria. Mer än så kan jag dessvärre inte avslöja..

Vi vart ju helt makalöst chockade efteråt att vi inte ens kunde shoppa, inte ens kolla på kläder, det var hjärtan i topp!



Kommentarer
Postat av: jenny

Din vän berättade detta till mig (sandra) via bloggen, fan vad roligt, var också på konserten men det är inget jämfört med en personlig träff :P! Synd att han visade sig vara en "misshandlare" bara!

2009-02-12 @ 23:51:40
URL: http://jennyorahim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0