Stockholm Day 2 - Konsären.

Vi vaknar upp, gör oss i ordning och börjar röra oss mot city :) meeen de roliga är att vi inte hinner äta något, det enda vi hann äta var en tårtbit för vi firat Emmas födelsedag, GRATTIS EMMA! Somehow lyckas vi att åka in till konsären på tom mage.. Väl framme, OH MY LORD, kön var längre än 5 km, skämtar inte! Men vi lyckades ställa oss två meter ifrån ingången :) good shit or what.. Väl inne, vi fick grymma ståplatser, men ändå fett jobbigt för det vart hur knökigt som helst! Förbandet var Crossfire, and me digg! Lyssna på deras nya btw, Crossfire - on fire. lixoom skööön :) Sen efter allt jobbiga knök och svett kommer Chris brown, jag envisades med att spela in lite och ta några foton sen pallade jag inte mer så jag ställde mig längre bak där d vart luft..

Står där dansandes och ser Chris brown bodyguard komma mot mig, get your ass on stage! säger han.. Öh, nää? Jag trodde ju att jag var ensam om att gå upp men så såg jag att han plocka upp fler tjejer, så jag tänkte why not? He owned the stage, sjukt kul :).. Fick stå på scen med 15 andra tjejer och dansa loss med Chris BRUUUN!






Jag i mitten, svartklädd och smygfilmar :) hihi


Kommentarer
Postat av: bella

tänkte väl att jag kände igen ditt ansikte på scen... damn u :p

2009-02-04 @ 19:31:59
URL: http://isabellayuksel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0