gameday.

idag så vaknade jag runt 10 och tog mig en morgon promenad, som jag numera lovat mig själv att göra minst 5 gånger i veckan :).. Åt mig en rejäl och god frukost och sedan kom Öz hit och jag klippte hennes hår och toppade luggen lite.. Därefter åkte vi iväg till hallen för att möta EOS basketflickor :)

Tyvär gick de inte som vi hoppats, vi förlorade med 12 poäng.. Ändå, en stor applåd till laget! Det var en bra match, och bättre ska d allt bli.. Snart väntar oss en match mot Borås, hemmamatch igen faktis urskönt! 19.00 I helenahallen, Onsdagen den 21a Januari..

Efter matchen åkte jag och Öz till Sibylla och åt, i ångest haha men fick bli sååååå (A)... Och sen kom Rosen och plocka upp oss och vi fick skjuts hem :) nu sitter jag bara här och latar mig! Off to the shower i GO..

At Nilo's place tonight with ma gurls.. big love, xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0