happiness

jag är obeskrivligt glad, så mycket som jag saknat
honom, kommer han nu äntligen hem igen!!

minnen..

jag kommer ihåg hur skönt det var att somna och veta
att du ligger intill, och man känner sig trygg.. man vaknar
till en glad Diego som bara vill gå ut och ta en promenad,
mer än sådana behov hade han knappt.. till att det kom till
att leka, dååå var hans energi på topp! så galen han såg ut
när han sprang från rum till rum och vifta så svansen..

att ta en promenad mitt i kalla vintern och komma hem hel
frusen gör det värt när man ser dig..

när man anländer i linköping är det tom rum som måste fyllas,
ditt tom rum, det går icke.. Nessa har lyckats riktigt bra, men fortfarande..
du fattas!!! MISS YOU MY DEAR..

Och nu idag, 29/3 kommer vår underbara och efterlängtade diggan hem!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0