nobody but my baby..

idag vart jag väckt av min gulliga far 10.30 redan!
inte sååå jag hade tänkt mig idag direkt, men fick
resa mig upp och börja städa hemma osv :) ska
ju få gäster idag.. det första jag gör, as usual, är
att vara med alexis.. jag lämnade honom i fred en
stund och efter någon halvtimma går ja in till hans
rum för att mysa, och vad ser jag? joo han har teknat
på sina gröna tapeter... Det stod Therese & Samir,
(samir är då min far) och så var det en sträck gubbe
nedanför, och enligt honom stod det för att jag och min
far var ute och promenerade.. han målade ju med bläck,
hur får man barn att FÖRSTÅ vad som är fel, han ville
ju bara "busa" lite.. men hur busar man på rätt sätt alexis?
nej... nu ska jag gå och smaka på min gullunge, kärlek..



Kommentarer
Postat av: lotta

haha åh gud, så söt bild :)

2009-03-07 @ 23:50:26
URL: http://woosh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0